Personal #2

Hallo lieve allemaal,

jullie zullen waarschijnlijk wel denken, alweer een persoonlijk artikel? Yup, inderdaad! Zoals jullie vast hebben gemerkt is het een beetje een puinhoop geweest hier op Naelisa.nl. Ik heb ontzettend weinig artikelen geschreven en ik wil jullie graag even uitleggen hoe dat komt.Jullie hebben in het vorige personal artikel al kunnen lezen dat ik mijn baan kwijt ben, of tenminste, per 1 september dan. Nu is het dus zo dat ik sinds ik het heb gehoord tot aan 1 september gewoon door moet werken. Degene die zelf ook ooit eens in deze (soortgelijke) situatie hebben gezeten zullen wel weten hoe moeilijk en zwaar dit is.

Het kost mij zo ongelofelijk veel energie om positief te zijn op mijn werk. Mijn motivatie is gewoon heel erg slecht, de kindjes vind ik sneller vervelend en het kost me moeite om een positieve houding te houden. Natuurlijk zorg ik er wel voor dat ik wel gewoon met een glimlach rond loop en mijn werk goed doe, maar dit kost me soms echt heel erg veel energie.Zelfs zo veel energie dat ik aan het eind van de dag gewoon kapot ben, dat ik me letterlijk beroerd voel van vermoeidheid en soms gewoon ineens begin te huilen omdat ik het even niet meer zie zitten.

Dit is (natuurlijk) ook de reden geweest dat ik even geen artikelen op Naelisa.nl heb kunnen posten. Ik heb simpelweg niet de energie gehad om artikelen voor te bereiden en te schrijven.

Daarbij komt natuurlijk dat we nu in een crisis zitten, er zijn bijna geen banen en de banen die beschikbaar zijn reageren zo ontzettend veel mensen op dat het heel lastig is om aangenomen te worden. Dit zorgt er ook voor dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Ik wil helemaal niet de WW in en ik wil gewoon lekker werken. Maar, vraag ik me dan af; kom ik wel weer aan het werk? Hoe lang gaat het duren voordat ik eindelijk weer een nieuwe baan heb? En ga zo maar even door.

Ook is het zo dat als ik wel in de WW zit ik geen geld meer heb om (veel) nieuwe producten te kopen en ik vraag mij dan ook; hoe kom ik dan nog aan onderwerpen voor artikelen?!
Hierbij wil ik jullie dus vragen; hebben jullie tips of ideeën? Ze zijn áltijd welkom! Is er iets dat je graag zou willen weten, iets waar je een artikel over zou willen lezen? Geef het aan!

Bedankt dat jullie dit “klaag artikel” hebben gelezen en ik hoop dat jullie de situatie nu wat beter snappen. Ik ga echt mijn best doen om weer meer artikelen te posten want ik mis het wel enorm!

Heel veel liefs,
Natasja

Bron foto’s: weheartit.com

4 thoughts on “Personal #2

  1. Ik vind dit geen klaag artikel dit is wat je voelt en wat je bezig houdt. het is belangrijk dat je dit soort dingen van je af kan schrijven of praten. verder wens ik je succes en zal af en toe kijken of je de energie hebt gevonden om wat et schrijven.

  2. Lastig zeg! Ik snap je goed hoor, probeer wel lekker rust en tijd te pakken die je nodig hebt!
    Wat betreft ‘geld tekort’. Wat ik doe als ik geen of weinig budget heb, is schrijven over producten die je al hebt. Maak een nailart met de lakjes die je al hebt, of een mooie look. Schrijf inspiratie artikelen of neem af en toe eens een tag over! 🙂 Hopelijk heb je er wat aan!!
    X en sterkte!

Geef een reactie

