Nailpolish – OPI My Vampire Is Buff

1Juni is een beetje een slechte maand geweest voor mij als het aankomt op bloggen, om niet te zeggen, schandalig! Ik merk dat ik moeite heb met het verzinnen van nieuwe artikelen en er soms ook gewoon geen zin in heb, terwijl bloggen voor mij juist iets is waar ik mijn energie en creativiteit in kwijt kan, iets waar ik plezier in heb. Daarom heb ik besloten om hier gewoon wat vaker artikelen over nagellak en nailart te plaatsen, dit omdat ik hier zelf het meest mee bezig ben, hier het meeste plezier aan beleef en ook omdat ik deze artikelen het leukst vind om te schrijven. Bereid jullie dus voor op heel wat meer “nail articles”!2Vandaag maak ik hier natuurlijk meteen een goede start mee en ik wil jullie kennis laten maken met deze géwéldígé nagellak van OPI genaamd My Vampire Is Buff. Deze nagellak komt uit de Euro Centrale collectie die eerder dit jaar uit is gekomen. Het is een beetje een soort van vanille-achtige kleur. Net geen wit, maar ook nog geen echte geel. Dé perfecte lak voor de zomer van 2013 dus!De lak heeft drie laagjes nodig om perfect te dekken, wat in mijn ogen niet meer dan normaal is, gezien de intens lichte kleur. De nagellak lakt erg fijn en is snel droog.
Wel denk ik dat de nagellak beter tot zijn recht komt als de huid wat bruiner is door bijvoorbeeld de zon (of gewoon als je een mooie donkere huid hebt natuurlijk). Zoals jullie kunnen zien zijn mijn handen erg wit en dit geeft het nog al een bleek geheel. Ik persoonlijk hou hier wel van, maar ik kan me voorstellen dat de meeste mensen hier niet van houden.
Deze nagellak heb ik gekocht bij de Etos voor €13,99. De nagellak komt dus uit een eerdere collectie en is niet overal meer verkrijgbaar. Wel kan je natuurlijk altijd even een kijkje nemen op bijvoorbeeld Ebay of gewoon in de winkels, misschien heb je net als ik geluk en is er toch nog een flesje die je kan bemachtigen!

3Wat vinden jullie van deze nagellak? Zijn jullie ook zo gek op die lichte kleurtjes?

5 thoughts on “Nailpolish – OPI My Vampire Is Buff

Geef een reactie

