Nailpolish – OPI Tickle My France-Y

1 Twee weken terug ging ik op kraamvisite bij mijn collega die net bevallen is van een prachtig zoontje en natuurlijk had ik een leuk cadeau voor haar en hem mee. Maar mijn cadeautje was niet het enigste dat weg gegeven werd. Toen ik daar aankwam zag ik een schattig pakje op tafel liggen dat voor mij bestemd was, een verlaat verjaardagscadeau zullen we het maar noemen. Willen jullie weten wat er in zat?2Surprise!! Super blij was ik toen ik deze prachtige lak van OPI zag, genaamd Tickle My France-Y! Ik vind de kleur moeilijk te omschrijven, het doet me een beetje denken aan de kleur van koffie met veel melk erin maar het is ook een beetje oud roze. Een combinatie van beide?
Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat dit de perfecte nude kleur is! Een mooie lichte cream nagellak die heerlijk lakt. Niks geen strepen of andere vervelende dingen, gewoon een prachtig glad geheel. Ik had drie dunne laagjes nodig om de lak te laten dekken, maar ik denk dat het met twee dikkere lagen ook dekkend te krijgen is. De houdbaarheid is weer ontzettend goed. Drie dagen heeft het zonder chip en/of tipwear op mijn nagels gezeten en echt, dat is heel lang voor mijn doen, vooral als je je bedenkt hoe vaak ik mijn handen wel niet was op een dag.
Dit is een full size potje en bevat 15ml, ik kan er dus gelukkig nog even mee vooruit!
Dit was absoluut het perfecte cadeau voor een nagellak (en vooral OPI) liefhebber zoals ik.

3Kenden jullie Tickle My Fance-Y al? En wat vinden jullie er van?

6 thoughts on “Nailpolish – OPI Tickle My France-Y

Geef een reactie

