Nailpolish – O.P.I Get Your Number

1Waarschijnlijk hebben jullie deze nagellak al regelmatig voorbij zien komen, het is dan ook geen nagellak uit één van de nieuwe nieuwe collecties, maar het is wel één van mijn favoriete nagellakken en ik vond dat hij dan ook absoluut een plekje op Naelisa verdiende!2Dit is natuurlijk Get Your Number van O.P.I! Een prachtige liquid sand lak uit de Mariah Carey collectie. Get Your Number is een mooie fel blauwe maar toch vrij donkere nagellak die echt perfect dekt in twee laagjes. Doordat het een liquid sand finish heeft is de structuur vrij grof en voel je de glitters ook echt zitten. Ik zelf vind dit echt geweldig en hou wel van dit soort details.  Ben je echter iemand die snel aan nagellak gaat zitten “pulken” misschien is het dan beter om deze nagellak niet te gebruiken. Ook is de nagellak mat wanneer hij opdroogt, mocht je hier niet van houden kan je er natuurlijk een topcoat overheen dragen. Op deze manier zorg je er ook voor dat de structuur en het gevoel van de nagellak iets gladder wordt. Zoals we gewend zijn van de O.P.I lakken is de kwast fijn in gebruikt en is knoeien naast de nagels er bijna niet bij!
De nagellakken van O.P.I bevatten 15ml en zo dus ook deze liquid sand nagellak.

3

Wat vinden jullie van Get Your Number? En houden jullie ook zo van de liquid sand lakken of gaan jullie toch liever voor een lak die wat “smoother” aanvoelt?

10 thoughts on “Nailpolish – O.P.I Get Your Number

  1. ik vind deze collectie nog steeds zo geweldig, maar onse nagelstyliste heeft ze niet…
    op de beurs was namelijk geen OPI te koop…
    ook had haar dochter gezien dat er niet hele goede revieuws op internet stonden…
    WAT… ik heb nog geen 1 slechte gezien…
    erg jammer want het blijven erg mooie, speciale lakken!
    XOXO esmee

    • Ik vind deze collectie ook echt geweldig. En balen dat je nagelstyliste ze niet heeft. Ik ben ook nagelstyliste en ik heb ze wel 😉 haha. Thnx for the comment in ieder geval.

  2. Schitterend gelakt! Je bent de eerste die ik zo netjes zie lakken met het liquid sand. Gorgeous, hiervoor vind ik de nagellak ook wat mooier, moet ik eerlijk toegeven. 🙂 Love de kleur ook!

Geef een reactie

