Nailpolish – O.P.I. Princesses Rule

1Normaal gesproken ben ik nooit zo van de nude lakken. Het kan mij niet fel, gek en gekleurd genoeg zijn. Maar toen ik deze lak in het O.P.I. schap zag staan was ik opslag verliefd. De perfecte licht roze kleur met fijne glittertjes erin. Meet Princesses Rule!2Princesses Rule! is een hele fijne en zachte lichtroze kleur met kleine nog lichtere roze glittertjes erin. Als je het mij vraagt is dit echt de perfecte nude kleur. De lak is vrij sheer en heeft dan eigenlijk ook drie laagjes nodig om echt volledig te dekken. Op de foto’s heb ik twee laagjes op omdat ik dit zelf voldoende vond, maar als ik mijn handen tegen het licht houd zie je toch nog wel mijn eigen nagels er doorheen. Het is dus een beetje persoonlijk hoeveel laagjes je wilt lakken en hoe je wilt dat het eindresultaat eruit ziet.
De kwastjes van de O.P.I. lakken zijn vrij breed en ik vind ze echt geweldig lakken. Het gaat heel precies en je knoeit (bijna) niet naast je nagels. Deze nagellak bevat 15ml, een flinke inhoud dus! Gelukkig maar, want ik ben zeker van plan deze nagellak vaak te dragen!
Nog een leuk klein feitje, toen ik deze nagellak naar mijn werk droeg viel mijn collega mijn handen bijna aan. “Wauw! Welke lak is dat?!” Schreeuwde ze bijna, diezelfde dag nog heeft zij hem ook gehaald, haha!

3Wat vinden jullie van Princesses Rule? En gaat jullie voorkeur uit naar nude lakken of toch meer naar felle en gekleurde lakken?

11 thoughts on “Nailpolish – O.P.I. Princesses Rule

    • Ik moet zeggen dat ik tot voor kort ook nog geen OPI lakken had, maar echt waar, ik ben verkocht en heb ondertussen al een kleine verzameling bij elkaar geschraapt. Ik vond het altijd te duur, maar echt, de lakken zijn het waard! Dus mocht je eens een OPI lak vinden die je erg mooi vind, gewoon kopen 😉 haha

Geef een reactie

